Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Feel like we are nothing anymore

AAB. The one who i adore at the first and i stop adore him on August 2012. He doesnt know that but kalau dia tahu pun itu hak dia. But if saya tk adore dia pun saya tetap menyokong dia sampai bila-bila.

You gave me too much sweet memories and what the most hurt thing is that you gives me too much hopes. Harapan yg mungkin tak akan berlaku. But, salah saya juga untuk mempercayainya dan meletak harapan yang tinggi.

Abang, remember tak our first meet? Abg dtg lambat masa tu .. Sebelum abg sampai Amani dh siapkn kerusi untuk abg ddk sebelah Amani. But then masa abg smpai abg duduk sebelah Abg H. Time tu rasa sedih jgk la but nvm. Amani still dpt jmpe abg jgk kn? Then Abg tnye "Siapa yg ______ (biarlah hanya saya dan org yg berada di tempat kejadian yg tahu apa dia soalkn)" And then semua pandang Amani. Malu sgt. Lps tu abg tnya nama Amani. Amani gagap. Sbb amani gagap la abg kasi Amani nickname. And the nickname is so sweet. Nama gabungan kita berdua. Haha. 
Dalam wayang kita ddk sebelah sebelah. Abg nakal sgt dlm wayang. And then masa balik Abg gurau2 dgn Amani. And then mse semua dh balik Amani still lepak2 yg lain and one of them bagitau Abg ade update BBM status psl Amani. Sweet sgt. Klu Amani thu dulu psl printscreen..mmg suruh dorg printscreen.. Hmmm.

Lps tu Abg igt tk abg msg Amani bg number abg? Sweet sgt. Tk sangka pon abg nk bg Amani number abg. Abg.. Igt lgi tk mase before Amani fly to Holland abg on call dgn Amani? Abg nyanyi lagu biar putus sementara untuk Amani. Rindunya time tu bang. And masa tu rasa sebak sangat nak tinggalkn Malaysia sebab saya tak sanggup nk tunggu lagi 2 tahun nak jmpe korang balik.

Lepas saya balik Holland.. Saya dh jrg contact abg.. But then.. bulan March 2012.. i have so much sweet memories with you. Maybe abg tk igt semua tu tpi Amani igt. Dan sgt igt. Abg igt time kite webbie? Time Clara ada? Time tu jgk ade lagi 3 kwn abg. YaAllah . Amani rindu sgt bang. Rindu bang.

Masa bufday Clara abg ade janji nak buat video untuk dia dan abg ckp untuk Amani jgk. Abg sampai skrg Amani tunggu.. tpi tk apa.. Amani tk kesah. Amani paham. Abg ada dunia abg jgk. 

Masa bufday Amani... Abg lupa bufday Amani. Amani tunggu wish dri abg..Hmmm.  But tk der pon..( Amani terasa sbb bufday Clara abg wish tpi my bufday? Hmm tpi amani tahu abg wish sbb masa tu kita otp. Amani igtkn ) Masa family day.. Kak Erin ckp yg act Abg lupe bufday Amani. Sokay Amani paham. Abg busy.  Tapi time family day tu.. kita oncall sama2.. Time tu abg sweet sgt.

Abg kita slalu oncall... abg pernah call sye.. and then kita otp sampai 1 jam. Abg nyanyikn lagu satu cinta untuk Amani. Rasa sebak je rasa..Sayu je suara abg. ( I miss your voice so much. Hmm ) Abg igt tak masa kita oncall abg ckp Abg nk bawak amani n clara jalan2 klu kami dkt Malaysia. Nk bwk tgk korg training. Hmmm. I wish.. benda tu semua akan terjadi..Tpi.. nvm....

But then.. something happened. Something that i never expected..
Sejak tu berlaku.. Abg mcm jauhkan diri dari saya. Abg bukan mcm dulu lagi. Dan Amani sampai skrg tk pernah tahu apa salah Amani. 

Mana Abg yg sygkn Amani dulu? mana abg yg selalu care psl amani? dan mana abg yg selalu panggil amani adik? 

Amani tahu.. kita still contact tpi bukan mcm mana kita contact dulu..
Abg.. kalau ada benda yg abg marahkan Amani..tell me. Maybe Amani ada buat salah tanpa pengetahuan Amani.

Abg nk thu apa yg Amani pikirkan? Amani pikir abg marah Amani sbb ganggu private life abg. Abg.. sumpah Amani boleh ckp Amani tk pernah ganggu private life abg. Klu amani thu pon psl tu amani tk perna masuk campur. Org yg rapat dgn Abg tu dtg dkt Amani bgtau ni semua. And Amani tk pernah mintak dorg cerita. 

Amani nk sgt abg tahu ni semua. Tpi enta la. Tak per la. Kita akan jmpe jgk balik one day nanti . Dan time tu Amani akan beranikn diri talk dgn abg psl ni semua.

Abg.. Amani mintak maaf kalau selama ni Amani ada susahkan abg dan buat abg rasa rimas dgn Amani. Maafkan segala kesalahan Amani pada abg ya. 

Mmg Amani dh tk adore abg. Tpi.. RINDU Amani pada abg... hanya Allah je yang tahu betapa rindunya Amani pada abg. Abg thu tk? Amani tk pernah salahkan Abg bila relay kita jdi tergantung mcm ni. Amani salahkn diri Amani sbb Amani tk patut bergaul dgn MEREKA semua. Sekali lagi Maafkan Amani abg.

Amani hanya boleh sampai rindu Amani melalui doa Amani. Semoga abg dpt rasai rindu itu. Kalau Amani bgtau abg pon.. bkn abg paham apa yg Amani rasa dan Amani tk akan marah kalau abg tk paham skali pon. Sbb Amani tahu.. nk rindu balik pada org yg bkn penting sgt susah. Walaupon sakit sgt nk terima hakikat ni.. Tpi amani kena paham . Abang dan Amani lain sgt. Berbeza. Kita punyai dua dunia yg berbeza. Saya tahu rindu saya pada abang tak pernah terbalas tapi saya tak boleh buang rasa rindu itu. 

Terima kasih atas segalanya yg abg dh buat untuk Amani. Amani tetap menghargainya. Eventho amani tk la penting mana dlm idup abg. 
Semoga abg terus berjaya dalam hidup Abg. 

Abg tahu tak.. masa mula2 abg tinggalkan saya..saya susah nak terima abg Dun yg mmg dh anggap saya as adik dia..dan alhamdulillah sampai sekarang dia still ada untuk saya. Saya ckp ni bkn la nk bandingkan abg dgn dia. Sbb abg Dun ckp.. abg dan dia sangat berbeza dan amani tak boleh nak harapkan benda yang sama.

Dan yang terakhir .. jgn pernah jadikan alasan yg saya dh lupakan abg sbb saya minat Abg H dan support dia lebih dri saya support abg. Dan jgn pernah fikir saya berkawan dgn abg sbb perhatian abg. That's not even true. 


Saya akan igt semua pesanan abg untuk saya. Terima kasih atas kata-kata dan janji jani manis abg tu. Salam sayang dari kononnya ADIK KESAYANGAN abg DULU. :)